Minggu ketiga trial

Assalamualaikum..


Rabu
19 September 2012
Wallawey! Biology memang subject kesukaan gua. Cayalah! Soalan gila senang! Macam nak tercabut kepala gua buat tadi. Senang gila! Bhuurr *vomit* err... excuse me. Mabuk pulak buat essay banyak sangat hari ni. Kah kahh.

Boleh la. Essay yang macam mana anak boleh masuk dalam kumpulan darah O sedangkan ayah punya darah A, ibu punya darah B. Lalala benda ni aku suka so masa cikgu ajar tu aku terus ingat sampai sekarang. So aku tak baca pun boleh jawab. Tapi variation gua tak ingat -,- gua tak dapat buat. Lalala 8 markah hilang terbang begitu sahaja. Ye ye tahu. Babai~ hahaa dan lagi dua essay tu memang membunuh la. Baik gua pilih yang ada jugak yang gua tahu kan? Hahaa daripada tak tahu langsung.

So, finelah. Tengok je apa cerita benda tu nanti -,-

Khamis
20 September 2012
Jyeah! Soalan Bahasa Arab SENANG membunuh! -,- menganga aku tengok essay yang panjang 150 patah perkataan tu. Hek eleh. 150 patah je. Tu pun tak boleh buat. Ha'ah! 150 patah JE pulak kau kan? Sini aku nak tengok kau buat karangan Arab 30 patah. Ada kau dapat? Tak ada kan? Hurhh. Jangan ingat 150 patah tu ciput. Tegang sel otak aku fikir nak guna perkataan apa lagi tahu tak?

Lepas tu aku boleh lupa 'alaqah tasrihiyyah. Wallawey. Yang tasrihiyyah aku buat kat majaz mursal. Sengal tak? Paper 2 aku memang hancuslah. Tapi soalan ucapan 30 patah perkataan tu aku dapat buat :) ucap birthday. Okaylah. Gua chow dulu. Nak buat entry lain :) Pentel sharplet.5 off. Assalamualaikum.

kiryuuasrar

No comments:

 
This blog is fully designed by Cik Wawariang.