Ku Juga Mencintaimu

Assalamualaikum...


Okay, dulu aku suka sangat lagu ni. Tapi tak tahu tajuk -,-' kesian tak? HAHA. Tiba tiba ada orang bagi tajuk, aku dengar la lagu ni. Ouhh wow! Lagu favourite aku! HAHA Okay, mari nyanyi HAHAHA. Agak agak kenapa ek aku post lagu lama ni. Ngehehh! >_<' buang tebiat haha. Ada la orang tu nak nyanyi. Bhaha! :b lalala *muka toya*. Lagu lama pun best apaaa. Kan? Nak nak lagi ada yang nak nyanyikan kan. Bhaha! *Mood membuli*. Dengan malu malunya. Bhaha! Sungguh aku tak tipu memang lawak. Cute. HAHA!

Sukarnya tuk ku melupakan
Sinar matamu yang menawan
Terbayang bayang tiap masa
Senyumanmu menggoda

Kehangatan terasa di jiwa
Tika kau lafaz kata cinta
Nafas terhenti seketika
Seakan sukar ku percaya

Ku juga mencintai dirimu
Mengapa sukar ku luahkan
Bukan sengaja ku menahan
Bibir membeku lidah terkelu

Ku juga mencintai dirimu
Kau amat sempurna buatku
Bukan saja aku biarkan
Kan ku ucap jua padamu

Sukarnya untukku ucapkan
Ku takut akan kehilangan mu
Akan ku buat segalanya
Untukmu kekasihku

Cuma satu yang belum terluah
Kalimah cinta kau nantikan
Bila masa dan ketika
Tidak dapat ku menjawabnya

Semalaman ku menunggu panggilanmu
Pabila terdengar suaramu
Ku terlupa segalanya

HAHA :D kan cute lagu ni :D hehe SPM!!!! TAK HABIS LAGIII! Hahaha okay I'm off. Assalamualaikum.

kiryuuasrar
 
This blog is fully designed by Cik Wawariang.