New look

Assalamualaikum...


Hello fellas. I just bored. Ehem k em tadaaaaa! Ni la dia blog aku yang dimodified jadi new look. Puih! Mende tah ayat tunggang terbalik. Hahaha. Asal korang paham sudehh. Heeee cantik tak? Fully designed by me, Wawariang. Tutorials, from some fellows. Memang terbaik la diorang punya tuto. Sekali je aku buat terus jadi. Thanks to them. Oh yeah! Ni first time aku pakai denim template. Hahaha tak pernah pun sebelum ni. Tapi masa aku usha blog orang, banyak yang kata denim ni best. Aku pun cari la code dia. Jumpa pulak tu. Dah jumpa, apa lagi? Aku pun cari denim template tuto. Haha. Seriously terbaik la. Okay, I tahu olls I design tak lawa. Tapi tuto diorang serius senang I faham olls. Ahaaaa. Don't ask me why I really like purple. I don't know. It just happen. Haha. Okay, that's all for today. Saje menghilangkan bosan. Till we meet again. I'm off. Assalamualaikum.

No comments:

 
This blog is fully designed by Wawariang.