Romeo and Juliet's Love Story

Assalamualaikum...


Ada banyak benda aku nak cerita -.- tak tahu nak mula dari mana. Kalau post panjang panjang aku sendiri malas nak baca. So, satu cerita satu post boleh? Ala bukan selalu aku guna konsep SATU Malaysia ni kan hahaa *barking* LOL macam dah cukup panjang intro kan. Jom merepek.

Aku dah masuk form 6. Kat High School. Gosh semua orang sedia maklum High School BP is one of a 'KLUSTER' school. Dan pelajarnya adalah lelaki semuanya -.- form 6 sahaja ada perempuan. Dan, aku salah satunya. Tercampak ke lembah penuh lelaki itu -.- pehh ayat haha so untuk form 6 ada lima kelas. Tiga kelas sains dua kelas sastera. Cendana, Cengal kelas Bio, Kimia, Matematik Teknikal dan Pengajian Am. Kelas Gaharu, subjeknya Fizik, Kimia Matematik Teknikal dan Pengajian Am. Kelas Keruing dan Jati, subjeknya Pengajian Perniagaan/Bahasa Melayu, Ekonomi/Sains Sukan, Pengajian Am dan Seni/Sejarah. And of course MUET for all classes. I'm currently in Cengal. Yes, which is orang panggil 'Budak Bio' haha senget punya Zati. Dah aku panggil dia 'Budak Fizik' haha sengal je. But I'm on my way to change my course. Feel like want to flow in Sport Science under Mr. Subra. But kinda sad when think that my MUET will be with Puan Rohana, not Mr. Diva :'( takpe la. Maybe Puan Rohana has her own method to attract us in her MUET class kay.

Minggu orientasi best. Tapi hari first je aku datang. Rabu, 8th of May. Khamis Jumaat tak datang sebab test kereta. Lulus alhamdulillah. Dan sepanjang sekolah memang best. Hari last orientasi! Performance! Haha group kitaorang buat persembahan Romeo and Juliet. Some drama, played by boy members from our group and after the drama we danced together. Of course the couples were boy-boy, girl-girl. Aje gila engkau nak buat boy-girl. Slow dance kot. *Love Story by Taylor Swift as music background* Tapi masa back to back dengan partner tu aku face to face dengan Prince haha xD selamba-cute-bajet der muka dia! Haha comel. Teringat gua masa pergi Cameron dengan dia masa form 3 dulu haha :D don't get me wrong okay! Masa tu rombongan kelas 3KAA. Prince tu anak one of kakitangan sekolah. Mak dia ikut so dia pun ikut la der haha wey macam pelik je panggil dia Prince. Kat sekolah orang dah panggil dia Romeo haha. Nama dia Syahmi. Orang panggil Shark kadang kadang. Aku kenal dia awal form 3. Satu tempat tuisyen tapi tak pernah cakap dengan dia pun muahahah Diba minat dia. Kat HS aku member dengan member baik dia, Mior. Pun Diba jealous hahahah. Bukan aku usik pun Putera kau tu Diba oi! xD aku kawan dengan kawan dia jeee. Tu pun sebab satu group masa Running Scout. Kay pasal Running Scout nanti aku cerita kat post lain ye. Sekarang malas.

Sambung balik, lepas habis orientasi ada seminggu kitaorang belajar. Ada subjek yang belajar ada yang tak. Math T, Kimia, Bio dengan MUET dah belajar. Pengajian Am je belum masa tu. Lepas tu cuti dua minggu. Masa cuti dua minggu tu la ada Kem Pengakap. Pasal kem aku cerita kat post Running Scout nanti ea? ^_^* Tu je la kot hahaa okay chow.

Off. Assalamualaikum.

No comments:

 
This blog is fully designed by Wawariang.