Saya Jatuh Cinta

Assalamualaikum...


Hi! Boredom is in the air *buat muka pelik*. Well... *bibir muncung lebih ke atas*. Tak comel okay Wawa kau buat macam tu haha okay aku cuma nak mintak maaf kepada beberapa pihak. Ehem, ye laa. Ada orang tu bukak blog aku semata mata nak baca pasal camping hari tu. Tapi benda lain pulak yang dia jumpa ye? Haha Untung laa -.- sorry okay? Aku post pasal camp selepas dapat gambar. So, Dila! Kau jangan lupa bawak esok pendrive berisi SEMUA gambar masa camp hari tu okay? Haha xD esok atau lusa in sya Allah aku post kalau rajin. Kalau malas, tulat lah MUAHAHAH! Kay chow. Tu je aku nak cakap sebenarnya Hahahah.

Ouh! Sebelum terlupa. Harap maaf. Tajuk di atas tiada kena mengena dengan yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia mahupun yang pengsan atau yang koma dan yang sewaktu dengannya haha Saje je gempak haha :b love you! xD tiiiberr~

Off assalamualaikum.

No comments:

 
This blog is fully designed by Wawariang.